سریال Menajerimi Ara با منیجرم تماس بگیر

۱۴۰۰/۸/۴


سریال Menajerimi Ara (با مدیر برنامه ام تماس بگیر) در ژانر درام و کمدی و محصول سال ۲۰۲۰ ترکیه است.
تا کنون یک فصل (۳۴ قسمت) از این سریال پخش شده است و پخش آن ادامه دارد.

داستان سریال Menajerimi Ara با منیجرم تماس بگیر



دجله (احسن اروئلو) دختر جوانی است که در مدرسه رادیو و تلویزیون آنتالیا تحصیل کرده است. بعد از فارغ التحصیلی تصمیم گرفتم که برای کار در قلب دنیای سرگرمی ترکیه به استانبول بیاید. اگرچه او برای بسیاری از مشاغل در بخش تلویزیون درخواست داده است ، اما نمی تواند کاری پیدا کند.

بعد از یک ماه جستجوی کار ، دجله فهمید که نمی تواند کاری بدون هیچ گونه مراجعه در بخش سرگرمی پیدا کند. وی به عنوان آخرین چاره تصمیم می گیرد با پدرش ، کراچ (باریش فالای) ، که در صنعت سرگرمی کار می کند ، ملاقات کند.

دجله مدتهاست که پدرش را ندیده است. مادرش او را جدا از پدرش در آنتالیا بزرگ کرد. او می داند که پدرش مانند یک غریبه است ، اما با این وجود امیدوار است که از او کمک بگیرد. کراچ نمی خواهد زندگی ایده آل خود را از بین ببرد. او در تمام این مدت دختر بیولوژیکی خود را مخفی نگه داشته و نمی خواهد این راز را فاش کند.

از این رو ، دجله می خواهد به آنتالیا برگردد و در یکی از شرکت های آنجا کار کند. او توضیح می دهد که فقط به زندگی شاد خود در کنار همسرش ، مائده و دخترش برن اهمیت می دهد.

دجله در مکان و در زمان مناسب آماده است. هنگامی که او به آژانس استعدادهای درخشان EGO که پدرش در آن کار می کند می آید ، یک فرصت تجاری را پیدا می کند. دجله آماده می شود تا جای خالی را برای کمک پر کند.

دجله بلافاصله قرارداد را منعقد می کند و کلیه شرایط کار را می پذیرد. طبق قرارداد، او ساعات کاری انعطاف پذیری خواهد داشت و ۷ روز / ۲۴ ساعت تمام وقت آماده کار خواهد بود. همچنین ، او باید خود را در طول یک ماه آزمایشی ثابت کند. اگر او شغل خود را ترک کند یا اخراج شود ، به مدت دو سال نمی تواند در یک آژانس استعدادیابی دیگر کار کند. اگرچه شرایط کار بسیار دشوار است ، دجله از یافتن کار بسیار خوشحال می شود.

او قصد دارد خود را ثابت کند ، در بخش سرگرمی موفق شود و به پدرش نشان دهد که می تواند بدون کمک او موفق شود.


menajerimi ara


بازیگران سریال Menajerimi Ara


باریش فالای - کراچ اوزدای
فاتح آرتمان - چنار بیلگین
آحسن اروئلو - دجله ارتم
دنیز جان آکتاش - باریش هاواس
عایشه نیل شاملی اغلو - پریده شنر
اوزگه بوراک - جیدا یوجه سوی
جانان ارگودر - فریس دیکمن
سرهات تئومان - سرکان تختجی

..